27 Kasım 2013 Çarşamba

Doğum ayı ile favori mevsim arasında söylendiği gibi bir ilişki var mı bilemiyorum ama varsa bile, ben de tutmamış o ilişki.
Ağustos ortasında, fırın kıvamında bir günde doğmuşum ama oldum olası sonbahar, kış insanı olmuşumdur. Sıcağı hiiiç sevmem bu biiir. İkincisi, ne zaman okul bitti, uzun yaz tatilleri bitti, işte o zaman yazın tadı da kaçtı bana göre.
Gerçi bebeli hayat söz konusu olunca yazın, güzel havanın avantajları yadsınacak gibi değil tabii ancak sonbaharın kışın, soğuğun da bambaşka keyifleri, güzellikleri var. Hastalık? evet yazın müthiş bir avantajı, öksürük, sümük, okyanus spreyi, calpol, ibufen, antibiyotik güruhundan uzak kalmak ama ne yapalım canım, gülü seven dikenine katlanır..

Bu sonbahar parka, renklere, yapraklara doyamadım! Her hafta sonu Seğmenler'e, arada bir Botanik'e giderek bol bol sonbahar manzarası seyredip, yaprak çıtırdattık, termosa doldurduğumuz kahvelerimizi içip, kozalak, yaprak vs. topladık. Bebelerden çok aslında bana terapi, aktivite oldu. Bazen Arda'yı evden çıkartmak güç olsa da, ne yaptım ne ettim, zorla götürdüm parka! ("zorla" çocuğu parka götürmek de ne absürd bir cümle oldu?!)

Şimdi Aralık geliyor, en sevdiğim ay. Geçen seneki gibi erkenden başlayamadık ama bu hafta sonu ağaç yaparak havaya gireriz diye düşünüyorum. Gerçi yulaf bey ile nasıl olacak o ağaç bilemedim? Şimdiden yerde yuvarlanan topları, didik didik edilmiş süsleri ve yolunmuş alt dalları görebiliyorum!

Bu, "ay ehihi kikiki, sonracığıma da.." temalı postun amacı nedir? Uzun zamandır yazamamanın (gezi notları hariç) pasını atmaya çalışmak, sonbahar resimlerinin blogda arşivlenmesini sağlamak ve kaldıysa 3-5 okuyucu onlara selam edip, artık yazacağımın müjdesini (!) vermek :))

Bu arada akıllı telefona geçtikten bir süre sonra ben de IG. da sekmeye başladım ve evet, dalga geçip kınadığım insanlar gibi ben de elimde annemin " emzik" tabir ettiği şekilde telefonla yaşamaktayım! Kağrolsun bağzı teknolociler ve kurbanlarını yaratan sistem!
Neyse beklerim efenim: @itirsal

Son olarak da foto şipşak..Sonbahar fonunda bebeler teması :)



Yerdekiler yetmedi, az daha yaprak düşürelim!




3 cüceler sopadan olta ile yaprak tutarken



Park ganimeti ile süslemece, dekorasyon yapmaca



Çok büyüdü be bu Toti?!! (sulugöz anne hem güler hem gözler yaşarır)


6 yorum:

ZEYNEP dedi ki...

kaç zamandır senin bu fotolara bakıp bakıp ne güzel park diye iç geçiriyorum.. Hele bir de hop diye ulaşabileceğiniz bir yerdeyse bence kışın da gidilir temiz hava depolanır miss...

anne kaleminden dedi ki...

kalmıştır kalmaz mı okuyucu, ben her daim buradayım :))

senay c dedi ki...

Ben de buradayım,akıllı telefonum da yok ama nedense bloğa ben de yazamıyorum,fotolar çok güzel,Arda ne kadar büyümüş:)
sevgilerle
şenay

Itır dedi ki...

Zeynep, çok yakın evimize!Pusetle zordu ama allahtan puset kalmadı pek hayatımızda ;)

Anne Kaleminden, olleyyy, sağolasın ;)

Senay C, büyüdüler ya, kocaman oldular! Sevgiler, öpücükler!

Mommyslifetime dedi ki...

maşallah
mommyslifetime.blogspot.com

Adsız dedi ki...

merhaba
ben mi göremedim bilmiyorum ama emailinize ulaşamıyorum. önemli bir konuda danışmak istiyorum. şimdiden teşekkürler.
deniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...