17 Nisan 2013 Çarşamba

Hep oturmuşum ayol?!

Haftasonunu "single mom" tadinda geçirdim.
Cumartesi gecesi yatmadan facebookda "status"um şu şekildeydi:
"Single mom haftasonunun ilk gunu uzerimden kamyon gecmis tadinda bitti, park bahce, cayir bayir, full aksiyon...yarin kim bilir nelere gebe? :))"

Gerçekten yoruldum..Ben ki 5 saatlik uykuyla zımba gibi uyanırım, erken yatmayı hiç sevmem, o gece 23:00 de bayılarak uyumuşum..Yastığa 5 kala misali..

Pazartesi sabah Memo yurtduşından döndü, ancak akşama görüşebildik ailecek..Yemek masasında sohbet, muhabbet..Hafta sonumuzu anlatıyorduk babaya. Oraya gittik, buraya gittik derken, Arda yemeğe döndüğünde Memo'ya usulca "Ay o gece üzerimden kamyon geçmiş gibiydi, çok yorulmuşum." dedim.

Arda atıldı: "Anne, hiç de değil, Seğmenlerde bankta oturdun hep, Aylin uyurken Banu'yla kaave içtin, Atlı sipor kulüpte de kulüpün sandaylelerinde oturdun..Hiç de yorulmadın!"

Eşşek sıpası!!! :)


Ne foto koysam bu posta diye bakınırken, 2010 temmuzundan "At kulübü"nde çekilmiş bu fotoları buldum. Arda 2 yaş 1 aylıkmış..Gözlerim doldu bakarken, ne kadar çok özlemişim ufaklığını Arda Toti'sinin..Sanki şimdi Aylin'i doya doya yaşıyorum ama Arda'nın bebekliği böyle bir hızlıca geçip gitmiş, tadına varamamışım gibi buruk bir his...Bir an, şu fotoların içine giriveresim geldi..Girsem de mıncırsam, sıkıştırsam, şu muhabbette beni yalancı çıkarışının hıncını hunharca öperek çıkarsam!!




istikbal göklerdedir!





Emmisiyle neşe içinde!





2 yorum:

ZEYNEP dedi ki...

:))))) supeerr.. yalnız onca oyun arasında seni de gozlemıs sipa:)))

Banu dedi ki...

haaa Arda'cım zaten hep oturuyor senin annen... :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...