26 Eylül 2012 Çarşamba

Bir Totiler geçti "Bordlum" dan sanki..

Tatildeyken,

"Biz" e bakan,
"Biz" i seyreden,
"Biz" i duyan...

...Yaşlı teyzelerin: "Biz de çocuk büyüttük, hiç de böyle ağlatmadık!" diye burun kıvırdığını,
... Ecnebilerin: "Oh lala!! Das Turkische, what a noisy people!!" diye tenkit ettiğini,
...Tek çocukluların: "Ayol bebek kum yiyor anası iplemiyor, sidikli kedilerle altalta üstüste boğuşuyor anası fotoğraf çekecem diye koşturuyor, pesss!" diye dedikodu yaptığını,
...Komşu evlerdeki ahalinin: "Kaç gün daha burdalarmış?" diye soruşturduğunu ve bilumum "Kulak tıkaçlarımı getir hanım!" nidalarını...

ara ara duyar gibi oldum sanki...















11 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Hahahah, Bordlumlular totonuzu yesin şekerim, öyle olur iki çocuklu tatil.

Ve fakat fotolara bak bak doyamadım Itır'cım, harika harika!!! Hele o Arda'yla birbirinize baktığınız tüylerim diken diken etti!

Buu arada, kediyi kuma mı gömdünüz, fotoüğraf hilesi mi o? :)))

Hoşgeldiniz, özeldik! Kahrolsun servis mi desem ne desem bilemedim ama servise verdik bebeleri ayrı düştük!

Benden Bizden dedi ki...

Çocuklu aileler icin yapilacabilecek en güzel tatil bu bence: Deniz kenarında, bir yazlıkta, bu şekilde geçen günler. Fotolar da süper :)

Sen Gelince dedi ki...

Totinaz ne kadar büyümüş:) Patilerini severim ben... O duyduklarını ben tek çocukla bile duyar gibi oluyorum bazen. Asıl bize tıkaç gerek sanırım:)

anne kaleminden dedi ki...

eller ne derse desin tatil güzel şey :) hele iki çocuklular için :))

Itır dedi ki...

Basak: Biz kediyi gömmedik, kedi veletlerin kazdıkları çukurları kendine oyun yuvası yaptı! çok şeker , pek oyuncu bişeydi, gönüllerde taht kurdu, az kalsın alıp eve geliyorduk!

Ve evet, tum bu asosyalligimizin müsebbibi servistir!!!

Benden Bizden: Denize çok yakındı ev, deniz de bebeler için harika bir kum plajdı, şasnliydik! Teşekkürler!

Özlem, kendi incecik bir cüce ama patiler tam poğaça! :)

Anne Kaleminden, kesinlikle öyle..tüm yorgunluğa rağmen denize daldığın ve mavilikte gözlerini açtığın an herşey siliniyor!!

Petek dedi ki...

fotograflarda siz de cok guzelsiniz! buraya kish geldi artik! bakip bakip icimi actim :))

Petek

elif dedi ki...

Kim ne derse desin, tatil en harika şey.. Fotoğraflar da süper..

Burcu dedi ki...

Naptınız o kediciğe ayol!!! :)) Son foto da süper biz 3 kişiyken çekmiştik aynısından, bak bu sene aklıma gelmedi.. Neyse artık sizinkini bizimkiymiş gibi kullanırım!! Aahahaha :))))

ZEYNEP dedi ki...

Oyy bayıldım, tatilinize de fotolara da geri donmenize de :)
Hosgeldiniz, hosgeldiniz :)

Itır dedi ki...

petekcim, sizin oranin kisi da ayri bir guzel, arda karnimda 3 aylikken orda gecirdigimiz noeli hic unutamiyorum, marketler, isiklar, sarap, tatlilar, miss gibi kahve kokulari..sizin oralar tam benim zevkim valla..benim icin tadini cikart bu kisin!

Elif sagolasin, gercekten oyle..ara ara yorulup; "ayh ofise donsem de totoyu yaysam" dememe ragmen su an "sacmalamisim, derhal geri donmek istiyorum" moodundayim ;)

Burcucum, herhes kediye pek acidi ama valla bilLa biz ona bisey yapmadik, kendisi bebelerin kazdigi cukurlari oyun evi haline getirdi! ;) Resmi tepe tepekullan sekerim ve de bir onceki posta yaptigin yoruma istinaden: Op, Op, Op! diyorum! hahahah :)

Zeeeeyyyneeeep! hosbulduuk! ilk istanbul ziyaretinde sendeyim bilmis ol!

ZEYNEP dedi ki...

Yasasin :) ben bu sozu unutturmam senin de haberin ola!:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...