13 Temmuz 2012 Cuma

Bana tatilin resmini çizebilir misin blog?

2 bebeli ilk tatilimizden döndük..Aslında ikinci tatil ama ilki sayılmaz zira onda Aylin bitki gibi nereye koysan orada duruyordu, meme emip uyuyordu..Hoş o zamanda başka arazlar vardı, Arda'nın bez bırakması, kardeşli hayata adapte olmaya çalışması gibi..Yine de hep son durum acı vericidir ya, giden gitmiştir ya, kalmıştır ya hoş bir seda..O hesap ben yine son tatilimin ne kadar yorucu olduğundan, 2 bebeli tatilde nasılda kıçımın şezlong görmediğinden filan bahsedeceğim tabiiki...

Vazgeçtim..Yakınmayacağım, dır dır etmeyeceğim..Sadece eski tatillerimi hatırlamak istiyorum:

-Bünye uykuya doyduğu için, kendiliğinden uyanış: Saatin hiç önemi yok..Gecenin nasıl geçtiğine bağlı olarak erken de olabilir, geç de..Mühim olan gözlerin kırpıştırılmak sureti ile nazlana nazlana açılması, keyifli bir gerinme hissinin vücuda huşu içinde yayılmasıdır...

-Kahvaltı: Otelde isen tek dert kaçırmış olabilme ihtimalidir..Evde isen dert yok, öğle yemeği ile füzyon yaparak  tatlı tuzlu, etli otlu allah ne verdiyse dalarsın, mide fesadı garanti..

-Hazım için daha çok gerinme hareketleri icra etme, gazete okuma, kahve içme ve yavaştan deniz için hazırlanma...

-Denizzz....Doya doya yüzmek..şezlongta uyuklamak..tıkınmak..çene çalmak..dandik dergi bakmak..azcıkta şuramı yakayım derdi...

-Akşamüstü...en sevdiğim saatler...herkes, özelliklede çocuklular terki diyar edince (!!) sakin kumsalda buzzz gibi biraları tokuşturup muhabbet etmek..tekrar tekrar denize girmek..günü batırmak, öğlen cayır cayır yanan kumların ayağının altında soğuduğunu hissetmek..akşam için plan yapmak...

Falan filan...

O değil de, benim ayaklarımda bir sorun var...İnsanın belli bir organında bişeyler olunca düşünce gücüyle iyi edenler vardı değil mi? Kimdi onlar, nasıl iyi ediyorlardı organları? Yoksa ayak çakralarım mı tıkandı?

1 yıldır bela olan egzamadan sonra 2 ayağımı da denizde yaraladım. Birinin altını kaya yada midye gibi birşeye basarak yardım, bir kaç gün sonra ise diğerinin ikinci parmağını yine kayaya çarpmak sureti ile çatlattım! Sen evin önündeki deniz kayalık diye git Alaçatı'nın en kum plajına ama yine de denizin içindeki tek kayayı bulup ayağı çaat diye göm!

Biri ayaklarıma reiki göndersin, sevaptır!

Son olarak: Arda çok bilinçliydi bu sefer...Uçak, deniz, havuz, akrabalar ile sohbet muhabbet ve tabiiki bol şımarma...hepsini doya doya ve kafasına tek tek yaza yaza yaşadı her bir detayı..

Aylin? O bir sukuşu...Denizin kenarına bıraktığımda kendi kendine, koca adımlarla, sevgiliye koşar gibi yürüdü gitti, attı kendini denize...Bir çok konuda çanıma ot tıkadı ama deniz aşkıyla, çilek-karpuz yemesiyle ve gün be gün artan numaralarıyla beni benden aldı ve kendisini affettim! :)

En son olarak: Arda'yı daha hiç bırakıp bir yerlere gitmediğimize bakılırsa, Arda 4 yaşında ise, Aylin de 1 ise, daha bir 3 sene temiz yukarki tatilden yapamayacağım demektir...Ama yazdım bi kenara, hatta buraya, 3 hadi bilemedin 4 sene sonra o maddeleri noktası virgülüne uygulamayan...eşektir!! :)

Kuzen Dodo ile havuzda canavarcılık oyunu

Sulu sulu karpuuuzzz!

Denize gidilmezse yine de sulu bir oyun bulunur...

Nalçak sivri, bi elimize geçseydin....

12 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Akşam Ahmet'ten aldım haberlerinizi :) Hoşgeldiniz!!

Arda'nın kulağı n'apmış öyle alçak sinek yaaa... benim de gözümü ısırırlardı... boksör gibi dolaşırdım bütün tatillerimde :S

buğday taneleri dedi ki...

geçmiş olsun mu desem hayırlı olsun mu desem bilemedim :)

Dilek dedi ki...

sizin bebişlerin yaşları daha yakın çok zor olmuştur bu tatil eminim.. Benimkilerin biri 5 yaşında olmasına rağmen bana bile o kadar zor oldu ki.. Tatilden geldiğimiz gün çocukları buraya bırakıp tatile gidesim vardı... Hala da var da... bir yolunu bulamadım!!!

Itır dedi ki...

Başak Ahmet'le çok kaynattık, seneye tatil planlarımı bir bir anlattım kendisine..Belki birini beraber gerçekleştiririz, ha? ;)

Meral, her ikisi de!! :)

Dilek, pazartesi işbaşı yapıyorum. Bugün Arda okulda Aylin de evde bakıcı ile beraberken bir arkadaşımla havuza gittik..Ayıptır söylemesi tüm gün yaydım kaseyi, yüzdüm, güneşlendim..Bu bir gün nasıl kıymetliydi anlatamam!! Ama sen anlarsın! ;)

Burcu dedi ki...

Ay Itıııırrrr gece gece ilahi gülmekten yardın beni yine. Geçmiş olsun diicem ama öyle tatlı yazmışsın ki şu çift ayak mevzuunu gülerek nasıl içten söylediğimeinanırsın bilmem :)

Itır dedi ki...

Burcu :)) traji komik anacım!!

ZEYNEP dedi ki...

Kıyamam onun kulagına yafuu :( Evet yakınmamak lazım, keyifleri yerinde geçen bir tatil herşeye rağmen tatildir diyorum ben..Cok gecmıs olsun sana da, buyuk sanssızlık olmus kum denızde kayayı bulmak :(

anne kaleminden dedi ki...

hoşgeldiniz :))) ilk 2 çocuklu tatilim kabus gibiydi küçük 1, büyük 2,5 yaşındaydı... ikincisi kötü bir rüyaydı 2 ve 3,5... 3.geçen sene biraz boş vaktim kaldı sanki... bu sene 4 ve 5,5 larla senin ilk yazdığın tatil planınının en azında 1,2 maddesini gerçekleştirmeyi ümit ediyorum :)) ahh ah bizi ancak biz anlarız. işe gitmekten büyük tatil mi var :)))
not: ayaklar için geçmiş olsun...

Biyolojikanne dedi ki...

Bi de bi günlük tatiller var şöyle içinde KAYAK geçen ismine hiç yakışmayan güsel havuzlu, biralı, iki koca tabak patates kızartmalı, kızsal sohbetli mekanlarda!!! ahhhhhhh

Itır dedi ki...

Zeynep, sağolasın. Bu arada üşenmezsen yazıcam bloga, seneye için bazı planlarım var, hatta görüş isteyeceğim...Daha bi kaç sene bu cücelerle yapıcaksak tatil, her iki taraf için en keyifli noktayı bulmak gerekir dimi? ;)

Anne kaleminden, ne diyorsun, her hafta sonu bittiginde TGIM (Thanks god it's monday!) diye gidiyorujm işe! :)

Babunum o bir günlük döt yaymaca var yaaaaa..!!! Kayak yap deseler yapardim o kadar yani ;)

Adsız dedi ki...

Naz dedi ki:4.5 ay + 4 yas ideal tatile en yakin olani sanki..saksiyi golgeye koy,su kusunu babayla suya gonder, az da olsa sezlonglan..en azindan buyuk hasta olana kadar boyleydi :( hastalik olmayan tatil yine de iyi tatilmis gordum..
Ayaklar fena yahu cok gecmis olsun..

Petek dedi ki...

Itir tatilden yeni gelip yazini okuyunca icim cizzz..etti! duygu ve düsüncelerime elci oldun yine. ben de YIL sayiyorum o eski tatillere ama biz arkadan geliyoruz yani bir 5-6 sene diyecegim neyse göz acip kapatincaya kadar geciyor diyelim!kücük totileri yanaklarindan ve bogunlarindan öperim!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...