29 Nisan 2012 Pazar

Bir festival de böylece geçti, gitti...


Çok keyifliydi...Cücelerin harika toplu fotoları var elimde ama herkesin anne-babasından tek tek izin isteyemeyeceğim için hiç birini koyamayacağım, çok yazık!! 

Cücelerin sadece eğlendiği ve koşturduğu, büyüklerinde sadece tıkındığı gayet doğal bir panayırdı neticede..Alışverişlerimizin bütün parası da yardım olarak gidecek daha ne?


bunlar sağlıklı bölüm..bir de selülit kaynağı stand vardı :)

ifadeler müthiş!

çok pis kaçırdım açıkartırmayı, yoksa kesin benimdi!

Serkan abiye özenip Bora'nın davulunu çalan Arda!

Tırtıllar yaprak tutuyor!! :)

Mrs Suna 2 yaprak yakalamış

gördüğüm en güzel pankart bu..



Aylin'in bir dolu kıyafeti ve ayakkabısı yeni kullanıcılara gitti, paralar da yardım oldu!


detaylar çok güzeldi...

Seviyorum okulumuzu...nokta!!!!

6 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Enem, onlar Aylin kuzunun kıyafetleri miydi? Oy büyümüş de kıyafetleri minnaklara gitmiş :)) Hamile olaydım kaçırmazdım valla :)

Öperim!

Itır dedi ki...

Bu kapışılmış hali, bir tek mavi-beyaz çizgili tulum kalmış..geç girdim odaya ben..

Sen doğur daha benden neler çıkar, zula doluuuu! :)

Adsız dedi ki...

Müsamere ve zorla kıyafet yaptırmak yerine böyle yenilikçi fikirlerin çıktığı (eski) okulumuzu seviyorum - ZA

Itır dedi ki...

Zeynep ben de...çok seviyorum, o yüzden okul beğenemiyorum ya...ilkokulu sonrada lisesi hatta universitesi kurulsun! :)

Benden Bizden dedi ki...

Çok eğlenceli görünüyor bu fotolar bile. Ne mutlu sizlere :)

Sen Gelince dedi ki...

Aaaa süper:) Orda olasım geldi:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...