8 Aralık 2011 Perşembe

Alma mazlumun "ah"ını...Çok pis "AH" ettim, ona göre....


Hani filimlerde olurya, güzel şeyler olur, keyifli anlar yaşanırken fonda da pek keyifli, mutlu şarkılar çalar..Sonra aniden kötü bir şey olduğu sırada, fonda çalan şarkı pikabın iğnesi pilağı cazorrt diye çizerek kesilir..İşte o hesap oldu...Şu zencefilli şekerlemeli evlerimizi yapmış, evimize getirmiş, ağacımızı kurmuş, ışıkları topları daha yeni asmıştık, tam zencefil evi ağacın altına yerleştirecekken, "amanda nasıl havaya girdik" diye şakıyacakken, bu gazla ev yapımı süs ve kartların başına oturacekken fondaki cingıl bels temalı (şu max fm de çalan güzellerden biri) şarkı cazorrt diye kesildi..

Arda'nın boğazda beta, bol ateş, artık şişmekten herhalde balon olmuş bir geniz eti...ve akşamın 22:00 ında bakıcıdan gelen "Başka iş buldum" telefonu..Fondaki müzik kesilmiş, sessizlik hakim olmuştur..Eldeki telefondan dıııt dıııt sesi yükselirken ağacın ışıkları tam gaz yanıp sönmeye devam etmektedir..

İşin en pis yanı yalanları farketmek..İstenen bazı izinlerin filan nasılda bugünleri hazırladığını farketmek..Aptal yerine konmak...İlk bakıcı bile -ki gidişi bayağı sıkıntılı olmuştu ve çok darılmıştım- bunu yapmamıştı. Birini bulana kadar beklemiş ve geleni 15 gün alıştırmıştı...

Sil baştan...bul, alıştır, güven....

Arda'ya dur bekleyelim diyene kadar oturup onunla şu evi yiyip bitirsem iyi hisseder miyimki kendimi??


4 yorum:

Dilek dedi ki...

AH NE ZOR NE ZOR,BİLMEZMİYİM HEPİMİZ YAŞADIK, ALLAH KOLAYLIK VERSİNN

ZEYNEP dedi ki...

A aaa! :( uzuldum :( en kotusu gercekten aldatılmıs hissetmek :( Ama umutlu ol, zencefilli evin hatrına, yenı yıl guzelliklerle bol sansla gelsin, oyle diyelim oyle olsun degil mi? Gecmis olsun Arda'ma.. Cabucak iyilesir umarım..

banushka dedi ki...

iyi olacak göreceksin. hep eksileri tolere etmeye devam edecektin. hayırlısı oldu.

Adsız dedi ki...

Aaaaaaaa senin bakıcı da valla tam satıcıymış. Saçlarını yolup öyle yollasaydın, emeğinin hatırını falan saymasaydın. Haketmiş... Ben 3 tane harcadım öyle biliyosun.
***Bu arada adsız olarak yorum yazıp duruyorum. Ben gizli sapığınım :)))Heheheh Gözde, Ayşe Melek'in annesi (Ayyyy bayılıyorum bu ünvanıma)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...