11 Ekim 2011 Salı

2. bebe nasıl büyür?

Valla ikinci bebe fazla takılmadan büyür.
Alın hemen yakın bir örnek size, katı gıdaya geçişten:

Sene 2008
Arda katı gıdaya geçerken çok heyecanlanmıştım. Doktorumuz bayağı ayrıntılı anlatmıştı. Neyi, nasıl, ne zaman, ne miktarda vereceğimizi. Bir dolu soru sormuştum, hazırlık yapmıştım. İlk iş gün belirlenmişti..O sabah taze yoğurt mayalanmıştı, akşam iş dönüşü, bizde kalmakta olan annem ve Mehmet yanımda olmak suretiyle steril edilmiş bir kaşıkla ilk yoğurt kümesi "haaam" yapılarak törenle Arda Totisi' nin ağzına götürülmüştü.


Gelelim bugüne:

4. ay kontrolünde Emel Hanım ufak ufak tattırmaya başlatın dedi. Doyumluk değil, tadımlık. Başka birşey demedi, biz de sormadık. Tamam dedik..Unuttuk gitti..Acelesi yoktu zaten. Arada bir niyetlendim, ya yoğurt yoktu evde, yada eskimişti. Dün akşam bir havuç soyduk koyduk önüne, kemirdi, yaladı, fırlattı attı. Bu akşam sofrada "Simoli" nin sabah getirdiği taze AOÇ yoğurdu olduğunu hatırladım. Aylin de bizle oturuyordu. Hadi dedim, tattıralım. Aldım bir kaşık çekmeceden, götürdüm ağzına. Şlap şlop yalandı. Kendi yemeğime döndüğüm her an ağladı.  :)

Ne tören, ne mayalanmış yoğurt, ne sterilize edilmiş kaşık...oldu da bitti maşallah!

Yoğurt mayalar mıyım..? Bilemiyorum..zaten pek tutturamıyordum :)

4 yorum:

Burcu dedi ki...

Salataya bakarken nasıl ağzından sular akıyor baksana :))

ZEYNEP dedi ki...

oh iste budur :) afiyet seker olsun.. bir de o agızdan akan salya var yaa :))

Baby zi dedi ki...

bizimde iki keredir başarısız yoğurt denemelerimiz var:) iyiymiş bende alıcam galiba o yoğurtdan:)

Tanya's dedi ki...

Afiyet olsun:)

Bende mayalamıyorum, probiyotik oranını tutturamzsın dedi dr, hemen tamam dedim, birde çok geziyosunuz acaip şeylere alıştırma cocuğu dedi.

Aylin Kızı mis gibi kokla benim için. Arda totisini de öp!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...