14 Temmuz 2011 Perşembe

Atem tutem ben seni..fena atarım ben seni!

Arda cücesi okulda ingilizce şarkılar öğreniyor ya, akşamları eve gelip ata tuta söylüyor onları. Tabii ne kreşte nede gittikleri devlet ilkokullarında ingilizce şarkı öğrenmemiş olan anne baba apışıp kalıyor. Ne yapıyoruz o zaman? Aynen Arda' dan duyduğumuz gibi bizde başlıyoruz şakımaya..

Zıpla do taba biii
Zıpla do taba biii
Aryu saki sambadiii
Afliiuu
Afliiuu
Afliiuu bi da baaaa!

İşte bu şarkı evimizde marş oldu. Mehmet traş olurken, ben yemek yaparken, her daim söylüyor, ailecek şakıyorduk, fakat aslı astarı nedir diye de kurdeşen döküyorduk. Sonunda öğretmeniyle konuşurken bu şekilde söyledim şarkıyı ve dedim "Kurtar bizi meraktan Selin!!!"

Şarkının gerçek sözleri deftere yazıldı, biz de bir oh dedik, üşenmedik gugılladık, yutubladık..
İşte atmasyon şarkının asıl hali..Nasıl benzetmiş ama çocuk dimi??

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba daha önce sormustum ama cevap alamadım kresin ismini sormustum birde memnunmusun diye tekrar kresten konu acıldıgı için soruyorum cevap yazarsan sevinirim

Deli Anne dedi ki...

Ahahha! nasıl yediriyorlar bize bilmeyince.. Selim de öğrendim diye atıp tutuyor.. çaktırmıyorum ben de:)

larcencielblog dedi ki...

Itır :)))) Gülmekten ölcem şimdi... aynı sahneler bizde de yaşanıyor da :)))

Mesela, şöyle söylenen güzide bir şarkımız var:

vatidııı piiinger, vatidııı piiinger
vatidıı tiiling, vatidııı flooo
buuuut it on yoo niiiii

Ben de Mrs. Hilal'e söylettim şarkıyı, meğer "one little finger" imiş :)))

Yalnız Arda hakikaten benzetmiş, ne zor şarkı arkadaş o öyle, ben ilk dinlediğimde tam anlayamadım bile :)))

Itır dedi ki...

Adsız Binbirçiçek' e gidiyor arda ve evet memnunum.

deli anne çok alem bunlar yaa..birde ben onun gibi söyleyince "yanlış söölüyosun anneee!" diye kızıyor :)

başak bende ölcem gülmekten valla! O şarkı bizde de şu şekilde:

"fangıdı fingııı
fangıdı fingııı
tap tap tap
poi toki toki
poi toki toki
tap tap tap!"

:))))

aslı dedi ki...

çok komiksiniz kızım!!! al bari bi ingilizca şarkı cd'si çocuğa da ikiniz de rahatça öğernin hepsini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...