15 Haziran 2011 Çarşamba

3

3 yıl önce bugün doğmuştu Arda..

Daha dün gibi..
"Ne zaman 40 ı çıkacak?" diye sabırsızlıkla beklediğim lohusa günlerim..
Sudan çıkmış balık hallerim..
Şu an hayal meyal hatırladığım ilk agucuk dönemleri..
İlk adımlar..ilk kelimeler..

Şimdi fotoğraflara bakıp tombiş bebek hallerini nasıl da unuttuğumu farkediyorum..
Yüzünün ne kadar değiştiğini, ne kadar yol katettiğimizi farkedip hayretlere düşüyorum..
Hele bugün onun ortamına misafir olduğumuzda;
Bağımsız bir birey olma yolunda hızla ilerleyen oğluma bakıp şaştım kaldım..
Onun sınıfı, onun arkadaşları..
Banyodaki diş fırçası.."Baak bu benim latağım" diye gösterdiği yatağı..
Birbirimizden habersiz ve bağımsız geçirdiğimiz günlerini geçirdiği okulu..
Ekin Loya'sı.. :)

Sağlıkla ve keyifle büyü benim sevgili "Toti"m!



6 yorum:

saricizmeli dedi ki...

Mutlu yaşlaaaar... Sevgiler...

pommeler dedi ki...

saglıkla mutlulukla nice yaslar güzel günler arda totosine :)

gezicini dedi ki...

nice sağlıklı uzun mutlu huzurlu yıllar dilerim.
sevgiler
gorki

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

cok seviyorum sizi ana oğul. iyi ki dogdun arda.. iyi ki doğurdun ıtırcım

aslı dedi ki...

vay be11???... nice mutlu yıllara 1.Toti!!!!

Itır dedi ki...

hepinize teşekkürler!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...