22 Nisan 2011 Cuma

Şimdi okullu olduuuukk....

Dün akşam Arda' nın okul iletişim defterine okula başladığından beri, yani aslında hepi topu 2 aydır, ne kadar değiştiğini yazdım. Her şeyi kendi yapmak isteyen, çoğunu da başaran, başaramadığı zaman eskisi gibi kendini yerden yere atacağına yardım isteyen, özgüveni hızla gelişmekte olan, hakkını hukukunu şiddetle savunan, beni şaşkına çeviren sorular soran ve yorumlar yapan küçük bir insancık oldu bizim Toti.

Artık okulu daha çok anlatıyor, yani eskiye nazaran.. (halen daha, okulu eve taşımayı pek sevmiyor, işini eve taşımayan babasına çekmiş!) İngilizce şarkılar söylüyor, arkadaşlarını sayıyor, bazen okuldaki ördekleri anlatıyor. Selin örtmenim hala favori..kızlardan ise Ekin Loya.

İletişim defterinde şu satırları görünce şaşkınlıktan kalakalıyorum, neredeyse bir damla gözyaşı süzülecek yanaklarımdan aşağı doğru!!

-"Arda bugün çok iştahlıydı, öğlen tavuk çorbasını, PIRASASINI (en yeşil kısımları hariç) yedi" !!! (Pırasa mııı?)
- " Bu öğlen erişteli yeşil mercimeğinin hepsini bitirdi" !!!!
- " Kapuskanın 3/4 ünü yedi" !!!! (Lan düdük! Evde makarnaya sos koydurmuyorsun kıtırcık var içinde diye..ne kapuskası???)

Hal böyle olunca da akşamları hic kasmıyorum, hep sevdiği şeyler var menüde ve hiç bir şekilde müdahale etmeden çalakaşık götürüyor kendisi..Çatalı-kaşığı ağzına götürürken öne eğilmeyi de öğrenmiş sıpa, artık yerler pek pilav olmuyor :)

Ayakkabıları hep kendi çıkartırdı, artık giyiyor da..Bir de mont giyişi var ki bayılıyorum! Yere atıp, kolları sokuyor, hoop kafadan aşırtıp sırtına geçiriyor, işte olduu!! :)

Velhasılıkelam..Pek memnunum yuvamızdan..Her telefon ettiğimde sıkılmadan, güleryüzle beni bilgilendiren Hilal Hanım bazen ben aramasam dahi kendisi arayıp havadisler veriyor..Selin örtmenim her gün harika defter yazıyor, akşamları benim kuranım oldu bu defter dedim kendisine de :)

Bu arada bir hoşluk daha geldi yuvadan: 28 Nisan perşembe akşamı biz gebeş velilere (3 adet gebe veli 1 adet de gebe örtmen varmış sanırım) baby shower yapacakmış Mrs. Hilal !! Hem bebemi hem beni mutlu ediyorlar daha ne isteyeyim yahu?!?! :))

Not: Önce sağlık olsun da tabii..ben kızı bu kadar bekletmeden postalarım gibi geliyor okula!! ;)

Kuzenle tavla atarkene :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...