31 Aralık 2010 Cuma

Kaplan yılı




Hediyelerimiz hazır..
1-2 tanesi dışında hepsi özenle ve sevgiyle gece köründe paketlendi..
Bu akşama sahiplerine ulaşmak üzere bekliyorlar..
Geçen sene havamda değildim..uğraşmamıştım pek..kıyrıtık şeylerle geçiştirmiştim..
Bu sene özendim..
Hem artık az paraya iyi hediye yapabiliyorum..uzman oldum ;)

***

Akşama ananelerde yemek..
Doruk-Bilge-Ekin..ve biz..ve anane-dede..
Yemek sonrası eve dönüş..Yolda sıpa uyku alemine göçer sanıyorum..
12 ye doğru tüm hamile ve yeni doğurmuş arkadaşlar bize gelecek..
İçebilenlere şampanya..içemeyen garibanlara Uludağ gazoz..
Yok yok, bi bardak içeriz be, o da gazoz sayılır mübarek :)
Panettone, cips, kuruyemiş, ohh büyüsün totolarrr..
Odunumuz da yok yaa, şöminenin boynu bükük kalacak :(
Monopoly, tabu, sessiz film..
Kuvvetle muhtemel Victoria's Secret şovu..
Dedim ya karılar ya hamile ya yeni doğurmuş ;)

***
2010 benim senemdi..
Kaplan yılı..
Ben hem aslanım..hem kaplan..
Biraz saldırganım..vahşiyim..öyleymişim yani..
Tevekkeli değil, İzmir' deki iş yerimde takma adım "Artiglio" (pençe) idi..
Kaplan yılı güzel geçti..
Hele yaza doğru pek bi güzelleşti..
Doğum sonrası kendime geldiğim bir dönemdi..
Yüzmeye döndüm..boğazları geçtim...gurur ve sevinç yaşadım..
Hemde bir tanesinde karnımda bir canlı ile geçmişim haberim yok :)
Evet evet..beraber yüzmüşüz 2. toti ile..
Bana güç vermiş azgın dalgalara karşı boğuşurken..
6 km. boyunca anasına destek olmuş..kuvvet vermiş..
2010 bana çok güzel bir sürpriz yaptı..
Umarım kendisi 2011 de sağlıkla katılır aramıza..
Büyüyünce beraber Manş' ı geçeriz birlikte kimbilir..?

***
2011 için siparişlerim:

Güzel bir doğum, sağlıklı bir mini Toti, kendime aklı selim, sakin bir lohusalık, Arda Toti' sine güzel ve eğlenceli bir kreş başlangıcı, baba Toti' ye kovaladığı işlerde bol şans ve başarı..tabii akabinde ailemize gani gani mangır :) ve herkese, hepinize bol sağlık, vatana millete huzur, refah ve arınma, tüm dünyaya barış ve silahsızlanma....arkası uzun..genel olarak bu minvalde işte..

Hadi bakalım..Ho Ho Hooooo! :)

4 yorum:

banushka dedi ki...

3-5 odun getirseydik Abant'tan boynu bükük kalmasaydı şömine... zaten seneye bu zamanlarda muhtemel emekleme çalışmaları yapacak mini toti sayesinde bir süre daha tedavülden kalkacaktı :P
hepinize iyi seneler; en sağlıklı, huzurlu neşelisinden :)

gezicini dedi ki...

nice sağlıklı mutlu yıllara..
sevgiler
gorki

...Bebişlerim... dedi ki...

nice nice mutlu huzurlu yıllara cnm bebişlerinle ailenle :))))

füsfüs dedi ki...

ağaç da hediyeler de harika görünüyor ve tabi dileklerin de. umarım hepsi gerçek olur:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...