6 Ekim 2010 Çarşamba

Tatil hurca girdi..!


Üzerinden zaman geçince yazmayı planladıklarımın tadı kalmıyor. Ha bugün, ha yarın derken, aman fotoğrafları ayıklayayım da öyle yazayım derken tatilin üzerinden zaman geçti ve şimdi içimden pek de tatil yazısı yazmak gelmiyor..Nasıl gelsin? Hava aniden buz oldu, ev buzdolabı kıvamına geldi, totolar dondu, eller buz kesti, yorganlar çıktı alelacele, en nefret iş yazlık-kışlık devir teslimi bir akşam yemek sonrası apar topar yapıldı, gayet sallapati bir şekilde...Haliyle şu anda çalışma odası bomba patlamış gibi...Kendi evimiz olsun, çok paramız olsun, bir oda 4 duvar dolap ve raf olacak, hiç bir kışlık veya yazlık kalkmayacak, hurç denen kavram külliyen hayatımdan çıkacak...diye bekliyorum!
Bir de bu kışlık veya yazlık çıkınca, ortada bişey bulamamak bana mı mahsus acaba? Dün, geçen kış üzerine itina ile "ıtır kışlık" yazdığım hurcu çalışma odasının ortasında ters çevirip salladığım vakit, yere dökülen hiç bir nesneden memnun kalmadım ve "yahu geçen kış ne giyiyormuşum ben kuzum?" dedim kendi kendime...
Bekarken giyime kuşama para harcamaya bayılırdım, kozmetiği anlatmayayım bile...Ama evlilik sonrası ne oldu ise pahalı kozmetiği hayatımdan çıkardım, sadece göz altı morluklarımı (ki bayağı heybetliler) kapatmak için iyi birşey alıyorum, onun dışında "olay" veya "eucerin". Hesaplı, kitaplı ve bence gayet yeterliler...Neyse, giyimde de cimrileştim, eskiden cart diye ödediğim fiyatlar artık bana "oof ateş pahası yahu!" geliyor. Bir de hamilelik sırası ve sonrasında ki beden değişikliği ile beğendiğim şeylerin üzerime tam olmaması, kendimi beğenmeme ve bebek varken çarşı gezme panik atağı ile giyim kuşam alışverişide bayağı bir sekteye uğradı...Velhasıl dünkü hurçtan bir b.k çıkmadığı için üzerime karabasan çöktü, alışveriş karabasanı...

Yine tatilden nasılsa buralara geldim...Tatili anlatacaktım ben...Ama dedim ya bu soğukta, bu hurç sorunsalı ile yüzyüze iken hiç te tatil yazasım gelmedi :)

Hepi topu 1,5 haftalık tatilimiz güzeldi..Foça' da 3 kuşak, çoluk çombalak, Memo' nun çocukluk arkadaşları ile geçen 3 gece 3 gün harikaydı, Sonra 1 gün oy için Ankara' ya dönüş ve sonuç çok can sıkıcıydı, daha sonraki 1 haftalık Çeşmealtı huzur tatili ise harikaydı..Gezdik..Karaburun' a Alaçatı' ya gittik..Karaburun' a aşık olduk..Arda totisi bir melekti tatilde...Hep okuyorum bloglarda, tatilde düzeni, yemesi içmesi sapıtan çocukları...Bizimkisi bir melek oldu, 1 kere gık demedi, kriz yaşanmadı, konuşma ilerledi, uykular 10 numara gitti (bir akşam 19:30 da uyuyup ertesi gün 08:00 e kadar deliksiz uyumuşluğu var!) yemek ise 100 numara!! Son zamanlarda balığa küsen toti, balık çorbalarını, taptazecik kalamarları, mis gibi ızgara balıkları löp löp yuttu, sandalyesinin altına toplaşan kedilere hava attı: "Kedi bak, Arda mama!" dedi durdu, sonra kıyamadı, bir kendi ağzına attı, bir kedilere. Yenen balıklar yüzünden içsel bir coşku yaşayan anne ise "Yok bir şey canım, gözüme toz kaçtı!" dedi etraftakilere :)
Velhasıl...Tatil sırasında kanatları çıkmaya ramak kalan oğlum, sanırım aynen bizim gibi tatil dönüşü depresyonu yaşadı ve "başlarım kanadına, haresine!" diyerek kırmızı boynuzları kafaya taktı! :)


5 yorum:

ZeynepA dedi ki...

nüdist çocuk!
ıtır'ım sana aslında daha çok yazmak yakışır! içinde birikmiş çok şey var gibi sanki...

siz bu route'u bir daha yapın başka bir sene de olur mu??! Hem biz daha mobil olur, atlar geliriz neredeyseniz, hem sizin belki daha çok zamanınız olur.

emzirme bitişinin üzerinden zaman geçtikçe eski Itır'ı görüyorum sanki fotolarda artık ;)

Sen Gelince dedi ki...

Nasıl da keyifle okuyordum... Çok zengin bitişi oldu... Bizde hurç olayı yok, büyük bir dolap yaptırdım ben odalardan birine, yorgan, yastık, mevsimsel olarak giyilmeyenler, gece kıyafetleri filan hep orda. Ama bu kez dolaplar arası transfer gerçekleştiriliyor mevsim başlangıçlarında. Neyse gel gör ki bu geçiş dönemlerinde ben de giyecek hiç bir şey çıkmayınca kalakalıyorum:(

xxx dedi ki...

Merhaba Itır
uzun zaman oldu kopmuştum, senin ufaklık koca adam olmuş, fotoğrafları görünce şaşırdım gerçekten .. Maşallah ! alışveriş işinden ben de çok soğudum; sebep; aldığım kilolar. Gitmedi bir türlü :( birde kendime alamıyorum, bir türlü elim gitmiyor. Varsa yoksa kıza.. sevgiler

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

bugun tunanın denem kabininde sırtını yaralamasına, aynaya tekme atmasına falan aldırmadan yeşil bi göynek alabildim kendime. zira aynen geçen kış, geçen yaz (hatta evvelsi kış ve yaz) giydiklerimden hiç memnun değilim. şekilsiz şükülsüz vücuduma hiçbir şey yakıştıramıyorum. pantolonların kalçası oluyor belim pörtlüyor. üstler ayrı dert
hiç görmeden içime sokasıya sevdiğim arda'ya çok öpücükler. afiyet şeker olsun, topak topak et olsunlar...

Adsız dedi ki...

cimcime oğlan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...