26 Ağustos 2010 Perşembe

Başlık bile bulamadım..pesss!


Nasıl bir aydı bu Ağustos bilemedim..
Genelde tatil ayıdır..uyuşukluk ayıdır..
İzinler alınır..denize gidilir..
Hadi izin yok diyelim..işten kaytarılır..koyverilir gitsin..
Sıcağın da etkisiyle ruhlar gevşer..tembellik çöker..
falan filan...
Bu sefer öyle olmadı..İş yerinde feci bir yoğunluk, gerginlik, ilk defa yaşadığım iş yetiştirememe paniği, akşamları "ertesi gün kabusunun" üzerime çöreklenmesi, 42 derece sıcak filan, tuş etti beni...
Ne blog yazabildim ne bişey, halbuki neler vardı kafamda..

Arda' nın yeme ve uyku güncesini yazacaktım, yeni odasını filan, sonracığıma doğum günümü yazacaktım, ağustos ayında olduğu için nasıl hep arada kaynadığını, kimsenin olmadığını, çocukken de hiç havalı partilerim olmadığını anlatacaktım...Hatta annemin beni nasıl doğurduğunu anlatacaktım, kendi yaşadıklarımla kıyas yapacaktım, "ay bana bi haller oluyo" kıvamında geçirdiğim lohusalığım ile annemin "vay anasını be" kıvamında geçirdiği lohusalığını kıyaslayacaktım...fırsatım olmadı hiç...Zaten Blogcu anne de benzer bir şey yapmış sonradan gördüm ve hemen vaz geçtim, acayip şeyler olmuş bu ortamda, kopyacılar yakalanmış filan, her zamanki gibi geri takip :) Neyse seneye yazarım artık...

Daha tatile var..Denize ilk gireceğim anı bekliyorum..Serap gibi olacak, ben yaklaştıkça sular çekilecek filan diye korkuyorum...Bir daha tatili eylüle bırakanın...
Pazar sabahı Çanakkale' ye gidiyorum, bi de o boğazı geçivereyim dedim :)
İstanbul maratonu kadar hazırlanamadım, daha parkuru bile incelemedim, ortağım da yok, motivasyonum bayağı bir çökmüş durumda ama heyhat kayıt yaptırdık bir kere..Seneye halimiz nice olur diyerek bunuda çıkarayım aradan diye gidiyorum işte..ama ayaklar geri geri...
Yazmaya yazmaya insanın yazası da gidiyormuş..
Zorlamayalım bünyeyi.
Hastasıyım bu fotonun..Hani sanki bir turist Anadolu' yu gezmiş, orda gariban bir köylü çocuğu resimlemiş, yıllar sonra o fotoya bakıyormuş gibi :)

1 yorum:

canan dedi ki...

Ben de uzun süre yazmayınca kesin tatildeler totiler diyordum. Ah canım ağustos bizde de aynı geçiyo bi farkla bizim işler çok durgun sıkılıyorum. Bayram sonrası biz de Bodrum'a gidiyoruz. Yazasım yok benim de bloga. Cidden ara verince daha zor oluyo. Şimdiden yarışlarda kolay gelsin. Arda totisini öpüyoruz. Anne Canan- Bebek,Çocuk-Bora.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...