19 Mart 2010 Cuma

"Lüküs"süz hastalık

Yeni yeni kendime geliyorum, haftabaşından beri tatsızım, salı kusma ve ateş ile tavan yapan tatsızlık 1,5 gün işi astırdı bana, artık iyiyim ama midem hala pek kendine gelemedi.
Hasta olunca eskisi gibi işe gitmemek de dinlenmeye çare değil. Anne olunca hastalık da ağız tadıyla yaşanmıyormuş meğersem :) Hani hastalanırsın ilk gün fenasındır ama 2. ve 3. gün yinede evde keyif çatarsın, dvd izlersin, dergi bakarsın, kanepede bi o yana döner, bi bu yana döner, uyuklar durursun..İşte artık böyle bir hastalanma "lüksü" yok, en azından şu dönem.
Çarşamba günü deyim yerindeyse kolum kanadım kırık, kafamı dik tutamaz halde iken Fatoş Hanımla hain planımızı yaptık ve ben işe gider gibi çıktım, (ama ne kılık!!) onlar kış bahçesinde oynarlarken odaya yollanıp yatağa girdim. Gündüz zaten bizim tarafın kapısını kapatıp oraya geçmedikleri için problem olmazmış..öyle dedi Fatoş abla. Neyse uyumuşum zaten, duymadım onları, sonra onlar parktayken bi kalkıp dolandım, Toti bey uyurken de çorbamı içtim. Akşamüstü bu gizli durumdan sıkılıp, yine salak bir vijdan yapıp, eh kendimi de daha iyi hissettiğim için "Aaa, Anne işten erken gelmiiiş" senaryosu ile ve yine muhteşem kılığım ile eve dönmüş oldum :)
Bu son hastalık olsun, kanepede, tv karşısında siftinemedikten sonra ne anladım ben o hastalıktan canım!! cık cık cık!! :)
Not: Annem bu siftinmek kelimesini çok kullanır bende pek komik bulurum. TDK gov.tr ye baktım ikinci anlama ve örneğine koptum :)))
Siftinmek: hlk. 1-Oyalanmak, vakit geçirmek. 2- Bir yere sürtünerek kaşınmak: "Mahallede duvar kenarlarında siftinip pinekleyen uyuz, kör, topal köpeklerden başka kimse yoktur." Y.K. Karaosmanoğlu

2 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

valla eskiden hasta olup işten kaytarmaya bayılırdım. şimdi hasta olcam diye ödüm patlıyor.
pek datlu yazmışsın, pc başında siftinerek okudum :)

gezicini dedi ki...

çok geçmiş olsun. hastalıklar bizden ve çocuklarımızdan uzak olsun.
sevgiler
gorki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...