31 Mart 2010 Çarşamba

Gidiyoruzzz!!

7 aylık gebeş halim :)

Sahiplenmeye başladım ben bu blogu sanırsam. Yolculuk öncesi eksik gedikleri tamamlamak için deli danalar gibi tüm gün koşturmama, akşam bavullarla didişmeme, beynimin şu an zonklamasına ve Arda' nın birazdan uyanacak olmasını bilmeme rağmen yatmıyor, "aman, gitmeden 2 satır yazayım" diyorsam sebebi budur sanırım: Yavaştan sahiplenmeye başladım burayı..
6 gün yokuz..Çoook özlediğim İstanbul'a yollanıyoruz yarın. Paskalya tatili ve daha önce kullanılmamış bir kaç gün birleşti ve böyle bir kıyak oldu.
Çekirdek Totiler olaraktan gidiyoruz, farkettim ki ilk defa biz, sadece 3ümüz tatile gidiyoruz. Daha önce hep ailelerimizden birileri olmuş, yada onların yanına gitmişiz...Bu sefer sadece biz olacağız.

Her günü, her anı planladık, aslında 6 gün bile yetmiyor herkesi, her dostu görmeye..Bazı kişileri bir dahaki sefere ertelemekten başka çare yok..Bazı ritüelleri yerine getirmem gerekiyor ayrıca, orda yaşarken gittiğim mekanları ziyaret etmem, yürüdüğüm yollardan tekrar geçmem, sevdiğim lezzetleri tekrar damağımda hissetmem lazım. Tabii çocukla yapılabilecek olanları...

En son Toti karnımda 7 aylıkken gitmiştim, şimdi ona da göstermem lazım İstanbul' a ait sevdiğim şeyleri...
Arda göbekte fıldır fıldır geziyor

Umarım hava güzel olur, ben ki yağmur, gri hava severim, bu sefer lütfen güneşli ve pırıl bir hava sipariş ediyorum!! :)
Hadi biz kaçar..eyvallah!!

2 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Ne güzel:) İyi yolculuklar ve güzel bir tatil diliyorum totigillerin tüm üyelerine... Bak şişdi benim de canım çekti:)

gezicini dedi ki...

aaa olmadı bak. paskalyada neler yapacaktık? hatta ben yeni F.Ö. filmine gidelim diyecektim?
bekleriz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...