11 Şubat 2010 Perşembe

Cibiş ayak

Bu ara pek yazasım yok, hoş zaten sık yazmıyorum ama en azından keyifli yazılar yazıp fotolar koyuyorum veya aklımda hoş taslaklar dolaşıyor yazmasamda..Şimdilerde hoş taslaklar da pek dolanmıyor beynimin köşelerinde..Bunda Arda' nın bu aralar mızıltı halinde dolanmasının etkisi büyük sanırım..Köpek dişleri mi, Üsye mi, 2 yaş sendromuna yaklaşma mı derken sebep aramaktan sıkıldım..Hepsi de olabilir, hiç biri de. Dün akşam ilk defa bağırdım ona, bir ara fırlatmak geldi içimden :( -- ilerde buraya rağbet gösterip okursa bilsin ki zor zamanlar da oluyor, anne bazen kafayı yiyor..netekim ben artık her an annemi anar, anlar, yere göğe koyamaz oldum--
Genelde donup kalıyorum ağlama krizine girince, neyin doğru olduğunu kestiremiyorum, ne yapmalıyım bilemiyorum, sonra bir şekilde toparlanıp dikkat dağıtma filan derken atlatıyoruz..Ama dün çok daraldım..bağırdım..sonra üzüldüm..falan..
Bak yazasım yok dedim, döşedim gene :)

Neyse şu vız vız günlerin inadına beni çok güldüren Toti' nin havaya bakan ayak baş parmağı fotolarından bir demet koyayım buraya ve şenleneyim..Biz abimle küçükken ayağımızı bu şekle sokar "Cibiş ayak" derdik. Arda doğdu doğalı iç güdüsel olarak hep "cibiş ayak" !! :)

Ayakların genel duruşu

Bir parmak daima havada olmalı !



Denge unsuru olduğundan şüpheleniyoruz :)


6 yorum:

Ceyda dedi ki...

Ahh tittimm biz daha o günlere gelmadik ama tahmin edebiliyorum herhalde sabır sabır çekip sinirleri aldırmak falan lazım :) Ben hamileyken ve de doğumdan sonra herkes artık anneni daha iyi anlıcan diyip duruyodu demek ki bu günler içinmiş. Neyse ki bizde tek çocuk var onlar iki taneyle başetmişler yaa hele biz bide ikizdik...
Ayyy bu cibiş toti çok komik yaa kızım deneyim dedim parmağım ağrıdı valla iyi kas varmış totide :)))

Itır dedi ki...

Ama öte yandan da ikiz olunca beraber oynayıp vakit geçiriyolardır diye tahmin ediyorum. Mesela Dodo kuzen gelince Arda hiç arızaya bağlamıyo bizle :) Neyse tabii annene sormak lazım nasıldı ikizli hayat diye? :)
Sadık okurum benim, canımın içi, öperim sizi, een çok da melisimi!!

Babanne dedi ki...

Bu 'annelik' denen meslek kolay değil... ufaklıkların davranışları karşısında sabırlı ve sakin olabilmek zor. Arada sırada insan çığrından çıkabilir, hepimiz yaşadık...
Kendini çok sorgulama, sporcu anne :)

Nur dedi ki...

cibis ayak cok komik itircim ya... yazin da parmak arasi terliklerle cok rahat edecektir :-)))))

Itır dedi ki...

Babaanne haklısın çok düşünmemek lazım, düşüne hesaplaya biz daha çok arıza oluyoruz :)
Nur evet çok komik görüntü! Bi de parmak ucunda yürümeye başladı ki sorma gitsin :)

Doruk Salancı dedi ki...

süper bunlar ya!..
...hastasıyız cibiş ayağın. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...