16 Ocak 2010 Cumartesi

Aaaa bize de ödül gelmişş hihi!! :)

Bazı takip ettiğim bloglarda görüyordum, kimi zaman birbirlerine ödül yada bir çeşit elim sende oyunu gibi olan mimler gönderiyorlardı. Bizim blogumuz çok aktif değil, montessori mail grubunu da çoğu zaman takip edemiyorum, dolayısı pek tanınmıyoruz :) O yüzden bize uğramazdı mimler, ödüller..ama dün bir baktım sevgili Esra bize günışığı ödülü-dostluk çiçeğini göndermiş, pek sevindim, ee artık Arda Totisinin de bir ödülü var, Keh keh :-)
Dediğim gibi bloga çok vakit ayıramasam da, montessori grubuna da yazamasam da yinede bu blog arkadaşlığı işi çok hoşuma gidiyor, bakıyorum anneler acayip bir dayanışma içinde, bazıları kaynaşıp oyun grupları kurmuş, minikler kaynaşmış. Bir derdi tasası olan gruba yazıyor veya blogunda dile getiriyor, herkes yardıma koşuyor, yorumlarla, cevaplarla...Güzel bir şey, dostluk sanal alemde de gayet samimi bir şekilde kurulabiliyormuş ;)

Bu çiçeği 12 kişiye paslamak ve onlara ufak notlarla haber vermek gerekiyormuş ama ben çok tanıdığım olmadığı için aşağıdaki 5 blogcu anneye göndereceğim. Daha önce alıp almadıklarını bilmiyorum..Aldılar ise bir de benden çiçek alsınlar bakalım :) Esra' ya da tekrar teşekkürler..

And the flower goes tooooooo:
Miracık Banu
Kitubi Damla
Hayal Alanım
Bora Canan
Aslı Zeynep

Dostluk ve sevgi ile ...
Ana toti :)

1 yorum:

Damla dedi ki...

Arda Totisi, çiçek için çok teşekkür ederiz. Daha önce almamıştık. Blog camiasını bilmem ama biz gayet iyi tanıyoruz Arda Toti'sini. Sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...