29 Aralık 2009 Salı

geçen hafta sonu



Geçen hafta sonu çok hareketli geçti. Cuma Noel tatiliydi, evde yeni bakıcımız ve Arda ile vakit geçirdik, Fatoş Hanım' ı daha yakından tanımak adına iyi oldu, biraz gözlem yaptım, bazı rutinleri gösterdim, beraber parka gittik, yemek yedik, öğlen uyku faslı tabiki benle oldu ama yinede tahmin ettiğim gibi çok yapışmadı bana, Fatoş Hanım' la da bayağı oynadı Toti..Bakalım nasıl olacak? Selvi 31' ine kadar gelecek sonra yanlız kalacaklar yeni ikili. İlk defa hiç tanımadığım birine bırakacağım için kalbim pır pır...Bir yandan ısınıyorum yeni "abla" mıza öte yandan hiç tanımıyorum ki diyorum ve üstüme bir kara bulut çöküyor...Neyse olumlu olalım, zamanla her şey yoluna girecek!!!

Cumartesi pazar sadece öğle uykularında evde idik. İlk defa Gymboree' ye gittik, deneme dersine. Çok keyifliydi, biraz şaşkındı bizim sıpa, herşey çok hızlı, karışık ve renkli geldi sanırım, her söyleneni de yapmak istemedi ama yine de iyi takıldı. Ananeye pazar kahvaltısına gittik, Dodo kuzene balık yemeye gittik, anne toti yüzme antremanına gitti, 365 e yılbaşı alışverişine gittik, gezdik oğlu gezdik, yerimizde duramadık! Anne toti hiç yemek yapmadığı için pazar gecesi 11:30 da mutfağa girdi, gözler yarı kapalı bişiyler yapıverdi..saat 01:00 e doğru da saya söve çıktı mutfaktan...Acaba şu yatılı bakıcıyı mı alsaydık diye de düşünemeden edemedi....

1 yorum:

Babanne dedi ki...

Ya..bu mont cok yakisiyor, bayildim fotograflara..
Hele iki kuzenin tipik haller..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...