26 Eylül 2009 Cumartesi

kısa kısa

Yaz tatili dönüşü hafif bir depresyon yaşanıp, Ankara' ya ve eski hayatımıza yavaş yavaş alışırken bir baktık zaman uçup gitmiş yine. İstediğim kadar sık bloga yazamamdan ötürü de kafamda olan bir yığın şey yazılmayı beklerken düşüncelerimde düğümlenmiş kalmış.
O yüzden kısa kısa havadisler verelim..

--Aslında hiç bu post ta yer almayı haketmeyen, hiç te minik bir havadis olmayan bir şey oldu tatil dönüşü: ARDA TOTİSİ YÜRÜMEYE BAŞLADIIIII !!! :))
11 Eylül Cuma günü, daha önceki günlerde halıda babası ile benim aramda bir kaç adım atan Toti, birden bir yay çizip farklı bir rota üzerinde, yüzünde şaşkınlık ve sevinç karışık heyecanlı bir ifade ile oyuncaklarına doğru seyirtti! Çok heyecanlı, komik ve güzel bir andı, kaçırmadığıma çok seviniyorum!

--15 aylık kontrolümüz için Emel Hanım' a gittik (15 Eylül günü). Emel Hanım çok iyi buldu genel durumunu.
Boy: 82 cm
Kilo: 11.220 gr
Baş çevresi: 48.2 cm
Bu kontrolümüzde genel olarak emzirme ve bizim yatağa gelmesi ile ilgili konuştuk. Çok detay yazmayacağım ama konuşmanın sonunda ve Emel Hanım ın dedikleri doğrultusunda kendimi çok germiş hissettim, sanki gereğinden fazla dert ediniyormuşum gibi hissettim bazı konuları.. Bilemiyorum tabi her çocuk, her anne, her yaklaşım farklı. Emel Hanım için doğru olan şey benim içinde doğru olacak diye bir şey yok ama şimdilik bazı düşüncelerimi askıya aldım. Sanırım bir süre daha emzirmeye devam edeceğim..Yatak konusu ise çözmek istediğim ama nasıl yapacağımı bilmediğim bir husus. O yüzden ertelenmeye mahkum gibi :) Hani altından nasıl kalkacağını bilemediğin yada üşendiğin şeyi hep ertelersin ya; tıpkı ders çalışırken "Ayy neyse bir saat sonra başlıyayım, aa ne çabuk geçti, ben en iyisi yarın çalışayım" diye ötelediğimiz gibi işte :)
Kontrol sonunda suçiçeği aşısı oldu Toti kuş ve yine her zamanki gibi hepimize bol bol saydı, sövdü!! :)

--Son olarak bendeniz yine belimi sakatladım, yıllardır uyuklamakta olan bel fıtığım silkinip kendine geldi ve "Baak ben burdayım, naaber?" diye güzelce bir yokladı. Totodan Voltaren iğne yiyerek atlattım, aslında tam atlatmışda sayılmam hala bir hissettiriyor kendini. Havuza da gidemedim tabii. Bakalım yarışlarda napacağım? Çaktırmadan 60 yaş kategorisine mi girsem acabaaa?!?! :)

2 yorum:

banu dedi ki...

Itır'cım ben de aynen... artık ne emzirme ne de yatağa yatma konusuna takılmıyorum. Ne olacak eninde sonunda emmesi de bitecek, kendi yatağında da yatacak.

Itır dedi ki...

evet yaaa, salayalım gitsin be banu!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...