26 Ağustos 2009 Çarşamba

Gidiyorum buralardan!!

Gidiyorum, izne ayrılıyorum, tatile gidiyorum!! Heyyt beee! Sonunda geldi çattı o gün! Şu an iş yerimde, işlerimi devretmiş, masamı temizlemiş, arkamda soru işareti uyandıracak vede beni cepten aramalarını gerektircek HİÇ BİR ŞEY bırakmamış olmayı dileyerek bu satırları yazıyorum!!
Ofisten çıkmamıza 25 dakika var, Bodrum' a gitmeye ise daha 3 gün var. Yola Cumartesi (29 Ağu.) akşamı çıkacağız. Ben perşembe ve cumayı da izin aldım, yarın umarım bir aksilik olmazsa Babun ile İncek TYK ya gidip bütün gün havuzun başında tabiri caiz ise "mal" gibi yatacağız, iğrenç magazin dergileri okuyup boş boş gevezelik yapacağız, bira içip uyuklayacağız, uyanıp şööyle bir dalıp çıkacağız, abur cubur yiyip, yine bira içeceğizzzz!! :) Harika plan değil mi? Henüz Banun iş yerinden izin almadı ve hangi taşıt ile oraya gidip döneceğiz bilemiyorum ama bu kritik ve cevapsız sorunlar bile bence bize engel olamayacaktır...olmamalı!! Çok heveslendim, hayal ettim, yarın aynen yukarıda yazdığım gibi gitmeli :)
Cuma ise havuza gider antreman yaparım, sonra tatil öncesi biraz bakım, ağda-pedikür filan vede akşamüstü Toti yi alıp uzun zamandır görüşmediğimiz oyun grubumuz Defne ve Irmak ile görüşürüz diye düşünüyorum.
Böylece tatil öncesi 2 günü biraz kendime ayırıp, Selvi' ninde olmasından faydalanıp Arda ile yapamadığım şeyleri yapmayı planlıyorum. Cumartesi ise tüm günümüz var hazırlanmak için, baba Toti' nin de yardımıyla bavulları yapar, akşam havaalanına doğru yola çıkarız. Tek sevmediğim şey uçağın gecenin 22:30 unda olması. Bir kez daha böyle geç uçmuştuk, Arda zorlanmıştı, uçağı beklerken çok uykusu gelmişti ve havaalanında zapt etmek zor olmuştu.
Neyse sonraa ver elini Bodrum. Gerçi bu sene Datça' ya gidemememizden ötürü biraz hüsran yaşıyorum. Bodrum delisi de hiç bir zaman olmadım, yıllardır da gitmedim ama Gülgün Hanım çok övdü bu oteli, bakalım herkes Yahşi için çok güzel diyor, önemli olan zaten biraz değişiklik ve kafa dinleme ve denizzzz, bakalım Toti bu sefer nasıl tepki verecek denize??
Ofis kapanıyooorrrr, saat 17:59!! Anne Toti giderrr! :)

1 yorum:

Babanne dedi ki...

Haydi iyi tatiller...sağlıkla ve keyifle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...