16 Haziran 2009 Salı

toti 1 yaşındaaa!! :)




Bugün 15 haziran, Arda totisinin 1. yaşgünü..
Garip hissediyorum, heyecanlıydım, dalgındım, hep geçen sene bu günü düşündüm, sabah hastaneye gidişimizi, sancı odasını, Arda' nın gelişini... Ofiste işler yoğundu, Neslihan hediye getirmiş, cok sevindirdi beni.
Doğum gününü hafta sonu değişik varyetelerle kutladık...Yakında buraya yazacağım, resimlerle beraber...
Akşam baba toti bana çiçek getirmiş, çok mutlu etti beni, annem vardı, yemek yedik, Arda' ya doyamadım bir türlü, yatırırken ayrılamadım yanından, öpmeye doyamadım, biraz daha uzatsam kıllanacaktı bizimkisi :)
Yaşarken yavaş geçiyor aslında, hele ilk başlar, belki ben zorlandığım için zor geçiyordu, ama şimdi geriye dönüp bakınca 'vay be' diyorum 'koca bir yıl geçmiş!!' Aslında 6 aydan sonrası gerçekten çabuk geçti, daha keyifli idi, iletişim kurmak, her geçen gün yeni bir numarasına tanık olmak...

İyiki geldin Toti, iyiki bizim oğlumuz oldun, o kadar çok seviyorum ki 'oğlum' demeyi!!
Umarım sağlıklı, iyi şanslı, ailenle, sevdiklerinle geçireceğin, çok keyifli uzuuuunnnn bir ömrün olur...
İyiki seni aramıza katmışız, aferin anne ve baba totiye!! :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...