10 Haziran 2009 Çarşamba

doğum günü mevzuu..

Birinci yaş gününde doğum günü yapmalı mı yapmamalı mı? Bir kaç gündür bütün meselem bu..
Bir yanım 'Yap yap yap!!!' diye tempo tutuyor, diğer yanım 'Deli misin sen? otur oturduğun yerde' diye beziyor feci şekilde..

Aslinda Pazar günü (asıl d.günü pazartesiye denk geliyor) aile arasında cok keyifli bir kutlama olacak; Incek TYK ya gideceğiz, yemek yiyip çimlerde yuvarlanacağız. Ama şu içimdeki tempo tutan yanım taaa ne zamandır pek heveslenmişti; Cumartesi günü de Arda' nın minik arkadaşlarini ve dolayısı ile benim arkadaşım annelerini çağırma konusunda. Geçen hafta sonu hatta bir heves balonlar filan bile almış, davetli listesini hazır etmiştim. Fakat birden bezgin yanım devreye girdi ve cumartesiye 3 gün kala beni durdurdu..Bunda 12 bebek (bazıları çocuk) + 25 yetişkinden oluşan davetli listesinin de etkisi var diye düşünüyorum. Arda nın kalabalıktan feci halde rahatsız olacağını, öğleden sonra uykusunu yapamayacağını ve bu yüzdende daha asabileşeceğini düşünüyorum ve afaganlar basıyor. Aslında ilk doğum günü kendisinin bir şey anlamayacağı bir durum, kalabalığın nedeni, pastanın süslemeleri, mum üflemek, alkış...??? Fakat gelde bunu tempocu yanıma anlat, o da tutturuyor bu bir ilk diye, ilerde anı olur, yapmazsan pişman olursun, madem kalkıştın ne cayıyorsun? diye gaza getiriyor beni, hem ne güzel işte demekki bir dolu arkadaşın varmış diye de poh pohluyor beni :)

Ben bu gece bir istişareye yatayım..sabaha nasıl kalkarsam o şekil yaparız artık..tabii bu kadar geç kaldıktan sonra davete olumlu cevap ne kadar gelir bilmem artık...neyse uyuyalım da rüyada ne çıkacak bakalım?!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...